پکیج بی نظیر نرم افزارهای آفیس 2015
پکیج بی نظیر نرم افزارهای آفیس 2015

 

ما امروز برای اولین بار در سطح وب ؛ پکیج قدرتمند Microsoft Office For Android tablets Preview مربوط به سال 2015 را به صورت کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که دارای حجم 456 مگابایت می باشد و هنوز در هیچ وبسایتی معرفی نشده است و بزودی شاهد کپی شدن این پکیج به صورت های مختلف همچون معرفی هر اپلیکیشن این پکیج به صورت جداگانه (تکی) در وبسایت های ایرانی خواهیم بود. باز هم تاکید می کنیم که اگر دارای دستگاه اندرویدی هستید و به دنبال بهترین های مایکروسافت آفیس هستید بدون رنگ اقدام به دانلود این پکیج فوق العاده نمایید !

تغییرات نسخه ی v16.0.6131.1008 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع باگها و مشکلات نرم افزاری

 

 

 

آموزش نصب و اجرای پکیچ :

– برای نصب و اجرای نرم افزار Microsoft Word Preview ابتدا فایل نصبی موجود در پکیج را نصب و سپس پوشه ی com.microsoft.office.word را در مسیر Android/Obb از حافظه داخلی کپی کنید.

– برای نصب و اجرای نرم افزار Microsoft Excel Preview ابتدا فایل نصبی موجود در پکیج را نصب و سپس پوشه ی com.microsoft.office.excel را در مسیر Android/Obb از حافظه داخلی کپی کنید.

– برای نصب و اجرای نرم افزار Microsoft PowerPoint Preview ابتدا فایل نصبی موجود در پکیج را نصب و سپس پوشه ی com.microsoft.office.powerpoint را در مسیر Android/Obb از حافظه داخلی کپی کنید.

 

 

 

منبع:فارسروید

 

دانلود



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: