ماشین حساب اندروید
ماشین حساب اندروید

 

Graphing Calculator MathlabPRO 4.6.111 ماشین حساب فوق العاده متلب برای اندروید است. این ماشین حساب بینظیر با توانایی رسم نمودار جزو ابزارهای لازم برای دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویان عزیز می باشد که با داشتن آن بر روی دستگاه اندرویدی خود دیگر نیازی به ماشین حسابهای جداگانه و بزرگ نخواهید داشت. بوسیله این اپلیکیشن قادر خواهید بود اعمال چندگانه را بر روی نمودارهای مختلف، متغیرها، شیب، حد و تقاطع انجام داده و معادلات جبری را به راحتی حل کنید. از قابلیت های جالب این ماشین حساب فوق پیشرفته میتوان به نمایش نتایج حین تایپ اشاره کرد. در این پست نسخه Pro این اپلیکیشن کاربردی را - که امتیاز خوب 4.7 را در گوگل پلی ثبت کرده است - برای کاربران عزیز مهیا نموده ایم.
GetAndroid این اپلیکیشن کاربردی را به علاقه مندان ریاضی تقدیم میکند.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

قسمت دوم

قسمت دوم

وقتی نرم افزار رو برای اولین بار نصب و اجرا میکنید یه پوشه به اسم (AppProject)
رو میسازه و پروژه های ساخته شده درون اون قرار میگیره.


برای برنامه نویسی ما با سه قسمت در واقع سه تا فایل اصلی کار داریم...

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

قسمت اول

البته این نرم افزار یه سری مشکلات داره که داخل ایران امکان استفاده از تمام نرم افزار نیست

ولی نگران نباشید....
من خودم راهی رو که انجام دادم با یکی از نسخه ها یعنی نسخه 3.0.2 طراحی و کدنویسی نرم افزار رو انجام میدم و با یه نسخه جدیدتر مثل 3.1.3 پروژه کامل شده رو تبدیل به نرم افزار اندروید میکنم...
البته از نرم افزارهایی مثل لاکی پچر هم میشه استفاده کرد...

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

برنامه نویسی اندروید

به نام خدا
سلام
دنیای اندروید یه دنیای خیلی جالب و جذاب و در عین حال درآمد زاست البته برای اونایی که بلدن از طریق ساخت اپلیکیشن های مختلف و بازی و انتشار اونها درآمدزایی داشته باشن.

شاید شما هم از اون دسته افرادی هستین که دوست دارین با دنیای برنامه نویسی اندروید آشنا بشین ولی به دلایل مختلفی تا الان این کار ممکن نبوده....
خوب خیلی ساده از این به بعد میتونید با دنبال کردن این قسمت از وبلاگ برنامه نویسی رو یاد بگیرین اون هم فقط با داشتن یک گوشی اندرویدی و بدون کامپیوتر!!!!!!
با استفاده از نرم افزار AIDE.

 

در کانال تلگرام :

http://www.telegram.me/ebookline2016