خدا

من هیچ دوستی نمیخواهم..

نیاز ندارم کسی نوازشم کند..

نگرانم شود..

دلسوزم باشد..

دوستم داشته باشد..

به حرفهایم گوش دهد..

و هیچوقت تنهایم نگذارد..

وقتی همه ی اینها در تو خلاصه شده اند..

مرسی از بودنت خـــدایــــم!

اس ام اس خدا

sms khoda

در باران که به خانه برمی‌گردی،

از صاعقه‌ها نترس!

آن‌ها صاعقه نیستند

فلاش‌های دوربینِ خداوندند

که دائم در حال عکس گرفتن از توست!

فردا که از خانه بیرون بیایی

باران بند آمده است

و تصویرت در چال‌آب‌های کوچکِ خیابان

انعکاسِ تاج محل را

در حوضِ مرمرش کم‌رنگ می‌کند

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

مناسبتی

طیــنتِ پــاکـــُ و نیـــاکانِ نکو میــخواهد…

بُردنِ نــام علـــمدار وضـــو میــــخواهد…

اس ام اس های ماه محرم

sms moharam

بر نیزه ، سری به نینوا مانده هنوز

خورشید ، فرا ز نیزه‌ها مانده هنوز

در باغ سپیده ، بوته بوته گل خون

از رونق دشت کربلا مانده هنوز

اس ام اس های ماه محرم

sms moharam

من کربلا نرفته ب کس جان نمی دهم

اخر وصال تو ارباب میکشد مرا………….

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین ع

 

 

منبع:bisms.ir

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

دوران جوانی

توضیحات : با پایان دوران نوجوانی و آغاز مرحله جوانی بسیاری از مشکلاتی که با آغاز بلوغ برای فرد بوجود آمده بود (تاثیر بلوغ در رفتار جوانان)، فروکش کرده و تا حدودی فرد توانسته است به ثباتی نسبی قدم بگذارد. جایگاهها ، نقش و هویت جوان تا حدودی برایش روشن شده و از این پس می‌رود تا شرائط و موقعیت خود را مستحکم‌تر و باثبات‌تر سازد، هرچند آثار مربوط به بحرانهای مرحله قبل ممکن است هنوز وجود داشته باشد و برخی جوانان هنوز با مسائلی چون سردرگمی و هویت روبرو باشند. در هر حال عوامل مختلفی می‌تواند گذر از مرحله نوجوانی را به جوانی متاثر سازد. برخی عوامل به صورت عوامل تاخیر دهنده و برخی عوامل به عنوان تسهیل کننده گذر از این مرحله می‌باشند. به هر حال جوانی آغاز می‌شود و فرد وارد دورانی می‌شود که هرچند پخته‌تر و تواناتر از مراحل قبلی است، اما هنوز با مشکلاتی گریبانگیر است که با سرنوشت او در مراحل بعدی زندگی ارتباط مستقیم دارند.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

علایم ظهور

توضیحات : نشانه‌های ظهور به مجموعه رویدادهایی گفته می‌شود که به‌باور بسیاری از شیعیان در آستانهٔ ظهور حجت بن حسن (مهدی) در آخرالزمان رخ خواهند داد. این نشانه‌ها را به دو دستهٔ نشانه‌های حتمی و نشانه‌های غیرحتمی تقسیم می‌کنند. روی‌دادن نشانه‌های غیرحتمی الزامی نیست؛ چون بداپذیر هستند. ویژگی‌های دوران غیبت در بسیاری از احادیث شیعه و اهل سنت آمده‌است

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

برنامه نویسی اندروید

توضیحات : برنامه نویسی برای گوشی های اندروید دو شیوه است : شیوه اول برنامه نویسی Native اندروید است. با استفاده از زبان جاوا برای اندروید برنامه مینویسید. در فصول اول و دوم و سوم مبانی ابتدایی و اولیه برنامه نویسی به این روش را توضیح داده ام.اگر دوست دارید فقط برای اندروید برنامه بنویسید و به تمام ویژگی های سخت افزاری گوشی اندروید دسترسی داشته باشید از این روش استفاده کنید و فقط این فصول را برای آشنایی اولیه بخوانید. و بعد سراغ کتاب های متوسط و پیشرفته بروید. شیوه دوم برنامه نویسی برای اندروید اصطلاحاً Mobile Web Application است که از فصل چهارم به بعد به این شیوه پرداختم.تسلط من روی این شیوه است.و مزیت این شیوه برنامه نویسی Cross Platform  است.شما با یک بار کدنویسی میتوانید برنامه خود را بر روی اندروید و iOS  و windows phone اجرا کنید.اما  عیب این روش این است که برنامه شما به تمامی ویژگی های سخت افزاری گوشی دسترسی ندارد و این سبک برای نوشتن برنامه های سیستمی که خیلی با سخت افزار در ارتباط است اصلا مناسب نیست ولی برای برنامه های کاربردی مناسب است.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

24 ساعت در خواب و بیداری

توضیحات : داستان ۲۴ ساعت در خواب و بیداری درباره پسربچه‌ای به نام لطیف است که به همراه پدرش برای کار به تهران آمده‌اند و با دست‌فروشی و خیابان‌خوابی روزگار می‌گذرانند. لطیف هر روز عروسک شتری را از پشت ویترین یک مغازه اسباب‌بازی فروشی تماشا می‌کند. کم‌کم در خیالش با شتر دوست می‌شود و به او دل می‌بندد…

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

نرم افزارVideoShow: Video Editor &Maker

VideoShow: Video Editor &Maker از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های ویدئو ادیتور و ویرایش فایل های تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما کاربران با آن قادر خواهید بود به راحتی و در محیطی یک پارچه برروی ویدئوهای خود تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید و با کارهایی همچون تبدیل چند عکس ویدئوهایی خارق العاده و حرفه ای را خلق کنید! اگر دوست دارید برروی ویدئوهای خانوادگی خود متن هایی زیبا را قرار دهید ؛ اگر مایلید عکس های گالری تبلت و یا اسمارت فون خود را ترکیب و ویدئوهایی زیبا را بسازید ؛ اگر می خواهید افکت های شگفت انگیز را به فایل های تصویریتان اضافه کنید ما به شما اپلیکیشن قدرتمند و آسان VideoShow Pro – Video Editor را پیشنهاد می دهیم که دارای محیطی بسیار ساده و کلاسیک می باشد و می توانید کارهای مورد نظر را در عرض چند ثانیه و به صورت حرفه ای انجام دهید.

ویدئو شو – ویدئو ادیتور تمام امکاناتی را که از یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو انتظار دارید را به صورت یکجا در خود نهفته است و محیط کاربری ساده و کلاسیک آن هر کاربری را مجذوب خود می سازد!

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

نرم افزارWPS Office + PDF v9.2.0.1

WPS Office + PDF v9.2.0.1 – نسخه نهایی و جدید آفیس قدرتمند اندروید

Kingsoft Office از بهترین نرم افزارهای آفیس برای گوشی های با سیستم عامل آندروید می باشد که با آن می توانید همه ی فایل های آفیس با فرمت های DOC ، DOCX ، TXT ، XLS ، XLSX ، PPT ، PPTX و PDF را مشاهده و ویرایش کنید . این برنامه در مارکت اندروید دارای 4.5 امتیاز می باشد که نسبت به برنامه های مشابه محبوب تر است . اگر به دنبال یک اپلیکیشن عالی برای باز کردن فرمت های مختلف آفیس هستی که تمامی نیازهای شما را برآورده سازد تحت هیچ شرایطی WPS Office + PDF یا همان Kingsoft Office سابق را از دست ندهید چرا که محیط کاربری و ویژگی های کم نظیرش شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

پکیج بی نظیر نرم افزارهای آفیس 2015

پکیج بی نظیر نرم افزارهای آفیس 2015 برای دستگاه های های اندرویدی با حجم 276 مگابایت برای اولین بار در سطح وب!
یک پکیج عالی با سه نرم افزار قدرتمند + آموزش نصب و اجرای بدون مشکل در ادامه مطلب
قابل استفاده برروی همه تبلت ها و گوشی های اندرویدی!

بله… امروز قصد معرفی قدرتمندترین، بهترین و کامل ترین پکیج مایکروسافت آفیس با نام Microsoft Office For Android tablets Preview برای دستگاه های اندرویدی را داریم که این پکیج شامل سه اپلیکیشن عالی و بی نظیر از کمپانی مایکروسافت می باشد و با نصب هر سه اپلیکیشن برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید سه ابزار قدرتمند مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت را داشته باشید! در اصل این پکیج شامل سه اپلیکیشن بی نظیر Microsoft Word Preview و Microsoft Excel Preview و Microsoft PowerPoint Preview می باشد که از کامل ترین نرم افزارهای آفیس به شمار می رود و تمامی قابلیت ها و ویزگی های موجود در نسخه ی PC خود را داراست! اگر از کاربرانی هستید که دارای یک دستگاه اندرویدی می باشید و به دنبال کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای آفیس هستید پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه این بسته را از دست ندهید!

با نرم افزار Microsoft Word Preview می توانید به ویرایش و مشاهده ی فایل های آفیس ورد بپردازید و از ویژگی هایی همچون ایجاد فایل ورد، ویرایش فایل ورد، اضافه کردن شماره صفحات، نوشتن متن به صورت حرفه ای، لایوت ها، استایل ها و دیگر موارد استفاده نمایید.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

توضیح المسائل مکارم شیرازی برای اندروید

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله عظمی مکارم شیرازی در راستای ترویج احکام اسلامی و دسترسی آسان به فتاوی معظم له اقدام به طراحی و تولید نرم افزار رساله توضیح المسائل برای سیستم عامل اندروید کرده است. این نرم افزار شامل دسته بندی های مختلفی در زمینه های تقلید ، نجاسات ، تیمم ، وضو ، مطهرات ، موات و … می باشد که دارای مطالبی آموزنده است .

از ویژگی های این برنامه می توان دسترسی سریع و آسان به متون ، جست و جوی دقیق در مسائل ،  قابلیت تغییر نوع و اندازه ی قلم ، ارسال متن مسائل بصورت پیامک ، بهینه شده برای نمایش در گوشی های با رزولوشن بالا و تبلت ها ، نمایش صحیح متون حتی در گوشی هایی که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند را نام برد.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

نرم افزارSHAREit v3.0.28

SHAREit v3.0.28_ww – دریافت و انتقال سریع فایل ها تا 40 برابر بیشتر از بلوتوث برای اندروید
نسخه ی اندرویدی + کلاینت قابل نصب برروی ویندوز

SHAREit – شیر ایت یکی از بهترین، پرطرفدارترین و نام آشناترین نرم افزارهای انتقال و دریافت فایل با سرعتی باورنکردنی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط کمپانی معروف lenovo به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی برروی گوشیشان نصب شده است. با استفاده از این برنامه ی آسان می توانید با سرعت بالا به انتقال برنامه، بازی و فایل هایی تا حجم چند گیگابایت بدون هیچگونه محدودیت بپردازید! روش کار برنامه نیز بدون صورت می باشد که بدون هیچگونه اتصال وایرلس ارتباط شما با گوشی و یا کامپیوتر را برقرار می سازد و می توانید به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید. بدون شک برای شما نیز پیش امده است که بخواهید برای دوستانتان فایل حجیمی را ارسال کنید اما با بلوتوث بسیار وقت گیر خواهد بود همین الان با بلوتوث خداحافظی کنید و اپلیکیشن SHAREit را برروی گوشیتان نصب کنید و با سرعتی معادل چند مگابایت بر ثانیه بصورت کاملا رایگان به ارسال فایل بپردازید!

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

یه خبر

یه پیشنهاد ویژه برای علاقه مندان برنامه نویسی اندروید

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید