مطالب خنده دار

اقا ما یه معلم داشتیم اومده بود سرکلاس روز اول معلم هنر بود داشت هنرهای تجسمی رو توضیح می داد می گفت اولین عنصر نقطه هست دومین عنصر چیه؟
حالا جواب بچه ها رو داشته باشین:کاما:دو نقطه ،گیومه و...
آقا به خدا دستش ننداخته بودیم زنگ قبلش ادبیات داشتیم اینارم معلمای هنر کلاس هفتم و هشتم باید واسمون توضیح میدادن که ندادن(مازنگ هنر فقط نقاشی می کشیدیم)اصلا یه وضییییییییی داشت کلاس چرا اینجوری نگا میکنین خو اطلاعاتمون کمه دیگه
پست اولمه ها کاری نکنید دیگه نیام چارجوکا:)))

 

 

 

دیروز اینقدر تلفن خونه رو جواب دادم که وقتی اف اف رو زدن به جای اینکه بگم کیه گفتم او بله بفرمایید""""پسرعمومم اونطرف قاطی کرد گفت سلام چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی ما دوتا خدای سوتی هستیم

 

 

برای عید غدیر رفته بودیم خونه مامان بزرگم(مامانم و خاله هام و داییم سیدن)اما یکم دیر رسیدیم ینی تقریبا آخرین نفر بودیم.جمعشون هم کاملا جمع بود و همه ی دختردایی هاو پسرخاله ها و کسایی که کلا یبارم تو سال نیبینیمشون بودن!خلاصه مامانم رفت جلو و شروع کرد ب احوال پرسی:سلاممم ساراجون..خوبی؟شوهرت کجاس؟!
-آناهید(مامیم)مگه نمیدونی طلاق گرفتم؟ایشونم شوهرجدیدمه!!:)
+بسلامتی..خب امیر آقا خانومت کجاس؟!بچتون کجاست؟!
-آه آناهید در اول جوانی مهر طلاق به پیشانی ام زده شده..بچمم پیش مامانشه..
+ااا تو دیگه چرا؟!..سلام خاله ملوک..آقاشهریار(شوهرش)کجان؟!
-واااا..این چه سوالیه؟!معلومه طلاقمو گرفتم!!کاری که باید ۳۰سال پیش انجا میدادم امسال انجام دادم!!
+ااا..خاله از شما بعیده!!..سلام فرهاد تو خوبی؟!زن تو کجاس؟!
-سلام آناهید..ایشونن دیگه!!
+وااا فرهاد زن تو که این شکلی نبود!!..
-سسس..بهش نگفتم قبلا ازدواج کرده بودم...
.
.
ینی من عاشق اخلاق ورزشی این پسردایی مامانم شدم!!

 

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

راهنمای نصب ایکلیپس از سایت

androidcode.ir

.

.

.

.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

برنامه نویسی ++c با گوشی

اپلیکیشن برنامه نویسی فوق العاده C4droid – C/C++ compiler & IDE v4.99 اندروید + آموزش اضافه کردن کامپایلر c++ به برنامه – جدیدترین ورژن برنامه تنها در فارسروید
امتیاز 4.8 از 5.0 و قیمت 2.99$ در مارکت اندروید (Google Play)

C4droid – C/C++ compiler & IDE یکی از بهترین، قدرتمندترین و کامل ترین نرم افزارهای برنامه نویسی از گروه برنامه نویسی n0n3m4 مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از ان می توانید در موبایل اندرویدی خود به برنامه نویسی با زبان های سی پلاس و سی پلاس پلاس بپردازید و در نهایت آن ها را اجرا نمایید! این نرم افزار که به زبان برنامه نویسی C طراحی گردیده است با دارا بودن یک محیط کاربردی و اینترفیس واقعا کاربرپسند و زیبا تجربه ای متفاوت از اپلیکیشن های برنامه نویسی را در اندرویدفون شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر شما نیز از کاربرانی هستید که دوست دارید در موبایل اندرویدی خود به برنامه نویسی بپردازید و یا نیاز کاری شما ایجاب می کند که یک نرم افزار برنامه نویسی را در گوشی خود داشته باشید ما به شما اپلیکیشن عالی C4droid – C/C++ compiler & IDE را پیشنهاد می دهیم.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

برنامه نویسی با گوشی

AIDE – Android IDE – Java, C++ (Premium Patched) v3.1.3 – اپلیکیشن عالی برای برنامه نویسی اندروید !
نسخه پرمیوم و پچ شده با تمامی قابلیت ها بدون نیاز به کلید

AIDE – Android IDE یک نرم افزار قدرتمند و عالی در زمینه ی برنامه نویسی از گروه برنامه نویسی appfour مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین برنامه های ابزار اندروید قرار دارد و امروز قصد معرفی آن را داریم. اگر می خواهید برای ایجاد و توسعه اپلیکیشن های حقیقی به طور مستقیم از دستگاه اندرویدی خودتان استفاده کنید و دیگر نیازی به کامپیوتر نباشد پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه اپلیکیشن AIDE را از دست ندهید! بله این اپلیکیشن به طور کامل و حرفه ای  از چرخه ویرایش، کامپایل و اجرای اپلیکیشن در محیط خود سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند و با استفاده از آن می توانید کدها را به وسیله ی ادیتور پیشرفته نرم افزار و با امکان کامل سازی خودکار کد، بررسی خطاها به صورت آنی، هدایت کننده هوشمند کد و غیره بنویسید و در نهایت برنامه نوشته شده را تنها با یک کلیک اجرا کنید!

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

ویرایش متن

EditPad Pro 7.3.8 Retail ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش متن یا پردازنده کلمه همانند یک Notepad اما با سرعتی بالاتر و محیطی جالب تر از آن، که شامل نوشتن متن و ویرایش فایل های متنی ساده از جمله سورس کد، مقاله، گزارشات، نامه ها، وب سایت ها، یادداشت ها و ... به کار می رود.این نرم افزار شامل ویرایش سطر و ستون، clipboard، لایه، تعداد کلمه، نمایش متن به صورت یک خطی / چند خطی، سورس متن بر اساس حروف الفبا و ... می باشد.
همچنین از تمامی زبان ها پشتیبانی می کند و شامل تمامی زبان های خاورمیانه می باشد. بدین وسیله نوشتن سورس کد به عنوان مثال رنگ، جستجو و جایگزین کردن قسمتی از متن، تبدیل به یونیکد، اجرا کردن برنامه های کاربردی یا اسکریپت ها، انتخاب های مستطیلی، دندانه دار کردن بلوک، شماره خط، زیر خط دار کردن و ...  با این نرم افزار به راحتی امکان پذیر می باشد.

 
برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید


کاش می شد از تنهایی گفت از چیزی که مثل خوره روحت را می خورد و جسم تو"...را اب می کند
تنهایی که تنهایت می گذارد تا عاشق و عاشقتر می شوی انچه که تو را به خیانت نزدیک و از خدا دور می کند
انقدر که از نگاه دیگران غافلی و از نگاه خدا دورتر کاش می شد با تو"...از تنهایی گفت

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید


همه چیز را یاد گرفته ام !
یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم
یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم
تو نگرانم نشو !!
همه چیز را یاد گرفته ام !
یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی !
یاد گرفته ام ….نفس بکشم بدون تو……و به یاد تو !
یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن…
و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !
تو نگرانم نشو !!

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

مرحوم حسین پناهی:

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

قفل پوشه و نرم افزار
محافظ كاسيت (قفل فايل و پوشه) نسخه 8.0 مطمئناً براي شما هم بارها پيش آمده كه خواسته ايد بر روي فايل ها و پوشه هاي خود قفل و پسوردي را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسي ديگران جلوگيري كرده و امنيت فايل هاي خود را برقرار سازيد و براي اين كار نيز نرم افزارهاي فراواني را امتحان كرده ايد كه نتايج دلخواه شما را نداشته اند.

اما اكنون باز هم شرکت نرم افزاري کاسيت اقدام به انتشار نسخه جديد نرم افزار بسيار مفيد و كاربردي محافظ كاسيت كرده است كه علاوه بر امكانات فراواني كه داراست به زبان شيرين فارسي طراحي شده و در اختيار تمام ايرانيان و شما كاربر عزيز قرار داده است که شما با استفاده از آن مي توانيد از فايل ها و پوشه هاي خود در برابر ديگران محافظت نماييد.
محافظ كاسيت كه توسط علي نصيري طراحي گرديده نرم افزاري است كه براي قفل كردن فايلها و پوشه هاي شخصي شما به كار مي رود و اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا بتوانيد علاوه بر پوشه ها، فايل هاي مورد نظر خود را نيز با امنيتي فوق العاده قفل گذاري كرده تا ديگران به هيچ وجه نتوانند به فايل ها و پوشه هاي شما دسترسي يابند.

 
برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

نرم افزار no hidden

No Hidden 2.3 ویروس های جدیدی که در اکثر دانشگاه ها و مراکز پُر کامپیوتر وجود دارند وارد فلش شده و پوشه های آن را مخفی می کنند و میانبری برای آنها قرار می دهند که با زدن آنها ابتدا خود ویروس فعال شده و سپس پوشه در پنجره جدیدی باز می شود. برای رفع این مشکل شروع به ساخت نرم افزاری با امکانات خوب برای رفع این مشکل شدیم که روش کار‌ با آن بسیار ساده می باشد و کافی است ابتدا اتوران سیستم خود را غیر فعال کنید سپس فلش را به سیستم بزنید و بدون اینکه فلش را باز کنید نرم افزار را باز کرده و از لیست کشویی اولی درایو را انتخاب کنید، سپس بر روی دکمه "خارج سازی تمامی موارد در فلش دیسک از حالت مخفی شدگی سیستم” کلیک نمایید. حال سیستم از شما می پرسید درایور مورد نظر را برای چک کردن موارد باز کند تا بتوانید در داخل فلش فایل ها را چک کنید. در مواردی جدید فایل ها درون پوشه ای با نام خالی Rename می شدند که در نسخه 2.2 این مورد رفع شده و به نام My Recovered Folders این پوشه تغییرنام داده می شود تا شما بتوانید فایل های خود را داشته باشید .

 
برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

تلگرام مخصوص کامپیوتر

Telegram Desktop 0.9.2 نسخه ویندوز یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و سایر پلتفرم های موبایل میباشد ، که مشابه اپلیکیشن WhatsApp اما دارای امکانات بیشتر میباشد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

مرورگر فایرفاکس

Mozilla Firefox 41.0 Final محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

اس ام اس غمگین

اس ام اس غمگین

sms ghamgin

می میرم

وقتی تصور میکنم

که او هرروز دست هایی را لمس میکند

که من هرروز آرزوی داشتن آنها را میکنم …

اس ام اس غمگین

sms ghamgin

دلـهـره ام از نـبـودنـت نـیـسـت . . .

دلـهـره ام از دل دل کـردنـت بـرای بـودنـت اسـت . . .

تـ ـو نـگـران فـرامـوشـی ات نـبـاش . . .

   مـ ـن بـا یـک شـیـشـه از عـطـرت زنـدگـی مـیـکـنـم !!!

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

لـبخَـنــد بـر کـمان ِ لـبَت نشانـده ای

  راسـت بگـــو

  بــاز کـدام دل را ،

نشــانـه رفــته ای ؟!

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

خنده‌های تو  کودکی‌ام را به من می‌بخشد

  و آغوش تو  آرامشی بهشتی

  و دست‌های تو  اعتمادی

که به انسان دارم

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

اس ام اس فلسفی

اس ام اس فلسفی

sms falsafi

یه جوری درباره آدما قضاوت کنید

که اگه یه روزی خلافش بهتون ثابت شد

شرمنده خودتون نشید !

اس ام اس فلسفی

sms falsafi

همیشه یادمون باشه که نگفته ها رو می تونیم بگیم

اما گفته ها رو نمى تونیم پس بگیریم.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

اس ام اس خنده دار


<BlogExtendedPost><center><a alt= برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

دلنوشته های عاشقانه

و با این ای کاش گفتن ها و افسوس خوردنها ، زندگی تو را دوباره به من نمیدهد!
هر چه بود گذشت و نگذشت هر چه در دلم نشست!
گرچه میگویند او که رفته است فراموش میشود ، اما عشق تو در دلم هیچگاه خاموش نمیشود.
ساده میتوان گذشت از هر اتفاق یا حادثه ای ، اما از تو به سادگی نمیتوان گذشت !
گرچه شکستی دلم را و بی وفایی هایت را در دلم گذاشتی و رفتی ، اما آنگاه که دلم بهانه ی داشتن تو را میگیرد ، نمیتوانم به دلم بفهمانم که تو به دردش نمیخوری!
نمیتوانم دلم را راضی کنم به اینکه تو دیگر در کنارم نیستی!
سخت میتوان گذشت از عشقی که روز و شبم بوده، لحظه به لحظه خاطره های زندگی ام بوده
 سخت میتوان گذشت از آن نگاه های لحظه دیدار ، از روز اول و آخرین دیدار….
سخت میتوان فراموش کرد خاطره های شیرین را ، در کنار هم بودن و آن بوسه های آتشین را!
و حالا به جایی رسیده ام که گاهی حتی فکر کردن به کسی دیگر محال است ، اینکه دل ببندم به دلی دیگر یک خواب است ، برای من بوسه از لبی دیگر حرام است!

ای کاش …..

و با این ای کاش گفتن ها و افسوس خوردنها ، تو برای من ماندنی نمیشوی !
خودم را به کدام راه بزنم که بی خیالی همه غم ها در دلم را بپوشاند ، اما بی خیال شدن از همه چیز ممکن است جز تو!
بی خیال تو نمیشوم و بی خیال خودم میشوم ، فکر میکنم کسی دیگرم و یک تنهای بی نشان میشوم !

ای کاش ….

و گاهی میرسد که زبانم بند می آید از گفتن حرفها ، و حتی یک کلام!
و میگویم ای کاش روزی نمی آمد که بخواهم در وصف تو بگویم( ای کاش ….)

 

.

.

.

.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید